Nowe zasady wydawania opinii w sprawie specyficznych trudności w nauce- uwaga dla dyrektorów i nauczycieli szkół podstawowych

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dziennik Ustaw Nr 228, poz. 1491) zmieniły się zasady wydawania opinii w sprawie specyficznych trudności w uczeniu się.

Opinia poradni psychologiczno- pedagogicznej w sprawie specyficznych trudności w uczeniu się może być wydana uczniowi nie wcześniej niż po ukończeniu trzeciej klasy szkoły podstawowej i nie później niż do ukończenia szkoły podstawowej (§ 6a ust. 1).

Czytaj więcej...

Nowe zasady wydawania opinii w sprawie specyficznych trudności w nauce dla uczniów gimnazjum, a od 1 września 2012r. również dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych

Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków i sposobu oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dziennik Ustaw Nr 228, poz. 1491) zmieniły się zasady wydawania opinii w sprawie specyficznych trudności w uczeniu się dla uczniów gimnazjum.

Opinia poradni psychologiczno- pedagogicznej w sprawie specyficznych trudności w uczeniu się może być wydana uczniowi nie wcześniej niż po ukończeniu trzeciej klasy szkoły podstawowej i nie później niż do ukończenia szkoły podstawowej (§ 6a ust. 1).

Czytaj więcej...

Strona 7 z 7

Kalendarz wydarzeń

październik 2017
P W Ś C Pt S N
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Facebook